marți, 4 noiembrie 2008

Transpiratie nemirositoare?


Oare femeile se dau in vant dupa mirosul de mascul transpirat? Ma gandesc ca asta este si motivul pentru care la sala de sport, unde nadusesc si se chinuie o multime de barbati tragand frenetic de fiare intre 18 si 19.30 in fiecare zi, sunt angajate numai domnisoare. De ce sunt atat de amabile si zimbitoare cu barbatii si atat de necrutzatoare si lipsite de indulgenta cu femeile? De ce se face curat mai mult si mai bine la vestiarul barbatilor decat in cel al femeilor? O femeie sigur ar vedea o multime de motive chiar si in acest aspect. Noi, mai putin.

Dar ce conteza?

De 2 luni mi-am luat inima-n dinti si sotzia de mana si mergem de 2 ori pe saptamana sa tragem de fiare. Apoi, cu greu, tinandu-ne bine unul pe celalalt in bratze sau de mana, coboaram incet treptele sa nu ne pricinuim mai multa suferintza decat este necesr. Poate ca si asta este doar un motiv in plus sa ne aratam pasiunea unul fatza de celalalt, nu numai sa ne sprijimim si sa ne vaitam reciproc de cat de bine/rau ne simtim cand tragem usa de la vestiar dupa noi.

M-am intrebat, oare a fost cineva interesat sa capteze aceste mirosuri, care pentru unii sunt o adevarata dezmierdare iar pentru altii sunt un calvar? Eu am descoperit o linie de parfumuri care sunt extrem de controversate. Aceasta controversa face ca de cand au aparut acum catva ani sa fie unele dintre cele mai vandute parfumuri de nisa din cate exista. Nu sunt scumpe, dar nici ieftine. Cert e ca oricine si le poate permite. Sunt pana in 300 de lei. Dar nu cred ca pretul este cel important. Ci contraversele pe care le lasi in urma ta. Pentru un tip care miroase a ANIMAL si MOSC, garantat nu va trece neobservat in anturajul sau sau chiar si pe strada. Sau o fata care miroase a MIRT si COGNAC? Oare ce ar zice lumea? Este ca si o combinatie intre bine si rau, lumina si intuneric, alb si negru, pisica si caine, femeie si barbat. Aceste note chiar exista. Si la noi. Eu am incercat si mi-am luat un parfum care are ca si nota predominanta IASOMIA si TABAC-ul. Se numeste JASMIN ET CIGARETTE de la ETAT LIBRE D'ORANGE.

Va mai povestesc despre acestea alta data.

2 comentarii:

Anonim spunea...

am citit de etat libre d'orange si pe site-ul fashionandbeauty.ro - foarte poetic. unde se gasesc la noi? si la ce pret?

Parfummmmmm... spunea...

Buna Mihaela. Etat Libre d'Orange sunt niste parfumuri pe care ori le iubesti ori le urasti. Sentimente de mijloc nu se prea intalnesc. In strainatate sunt in mare voga, le gasesti in parfumerii de nisa (ca de acolo am luat si noi moda asta), iar aici eu le-am gasit la BEAUTIK, cel din Piata Victoriei, de langa BRD. Am sunat la ei si mi-au spus ca ele sunt la 280 lei.